Itt tartózkodik az oldalon: Tensi Tours » GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Hol található az irodájuk Pécsett ?

7621. Pécs, Teréz  u. 17.

 

Mikor van nyitva az irodájuk?

Hétfőtől péntekig 8:30 – 18:00 között áll szíves rendelkezésükre a Tensi Tours utazási iroda.

 

Vannak vidéken is Tensi  Tours  irodák?

Nem, Tensi Tours Kft  iroda csak a fenti címen található!

 

Mi a Tensi Tours utazási iroda filozófiája?

Irodánk az első  magyar tulajdonú, hazai utazási iroda. Több, mint 28 év óta  minőségi kiszolgálást nyújtunk , személyre szabott   szolgáltatásokkal Ezt tükrözi szlogenünk is: A repüléshez adott érték !

 

Milyen ügyfelek számára szervez utazásokat a Tensi Tours utazási iroda?

Egyéni és vállalati ügyfelek számára egyaránt szervez utakat utazási irodánk.

 

Mely utazások képezik a Tensi Tours fő profilját?

Utazásokat szervezünk külföldre egyéni és vállalati ügyfelek számára egyaránt.

 

Fizetési információk: Mivel és hogyan fizethetem ki az utazásomat?A kiválasztott szolgáltatásokat kifizetheti irodáinkban személyesen, készpénzzel, vagy átutalási megbízással. Átutalás esetén mindig ügyeljen a megbízás azonosíthatóságára (utazások esetén például a foglalási számot fel kell tüntetni a megjegyzés rovatban), illetve a megbízás egyik példányát gondosan őrizze meg!


Banki információk:

HUF:   Bankszámlaszám: 11600006-00000000-12661248

 

Bank details:   ERSTE BANK ZRT., 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.

Account 1160 0006  0000 0000  1279 0980

IBAN HU56  1160 0006  0000 0000  1266 1248

 

Milyen számot hívhatok sürgős esetben a nyitva tartási időn túl?

+36 70-4545-756

 

Milyen ütemezésben fizethetem ki az utazásomat?

Csak repülőjegy igénylés esetében a fizetés a teljes árra vonatkozik.

A csomag esetében ( repülőjegy, szállás vagy autó)   jelentkezéskor a részvételi díj 40%-át kell előlegként befizetni. A fennmaradó összeget az utas az utazás megkezdése előtt legkésőbb a 30. naptári napig köteles befizetni külön felhívás nélkül, kivéve azt az esetet, amikor az adott útra vonatkozó szerződés-kiegészítés ennél korábbi/későbbi határidőt ír elő. Ha a jelentkezés az utazást megelőző 30. naptári napon belül történik, akkor a részvételi díj 100%-át kell befizetni a Tensi számlájára.

 

Mikor kapok végszámlát az utazásról?

Csak repülőjegy esetében fizetés követően állítunk ki számlát !

Csomag vásárlása esetében, az érvényben lévő jogszabályok értelmében a teljesítést, azaz a hazautazást követő legkésőbb 15 napon belül készítjük el az utazás végszámláját. Az elutazás előtt a befizetésekről előlegszámlát készítünk.

 

Adatvédelem:

Személyes adatok feldolgozása, tárolása:
Az Ön által megadott személyes adatokat a Tensi Tours Kft  kizárólag saját rendszerében tárolja és a fent ismertetett célokra használja fel. Gondoskodik az átadott, személyes adatok biztonságáról, és mindent megtesz azok megváltoztatásának, jogosulatlan hozzáférésének, nyilvánosságra hozatalának, törlésének, sérülésének és megsemmisülésének megakadályozása és felderítése érdekében. Biztosítjuk Önt arról, hogy adatai semmilyen más célra nem kerülnek felhasználásra, kivéve ha más célú felhasználáshoz Ön kifejezett hozzájárulását adta.

A Tensi lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy az Önről nyilvántartott adatok kezeléséről bármikor tájékoztatást kérjen, továbbá kérheti személyes adatinak helyesbítését, illetőleg törlését.
Hozzájáruló nyilatkozata bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát az (5) bekezdésben meghatározott nyilvántartásból haladéktalanul törölni kell, és részére reklám az (1) bekezdésben meghatározott módon a továbbiakban nem közölhető.

A Tensi adatvédelmi nyilatkozatát itt olvashatja!

 Milyen  információk szükségesek repülőjegy foglaláshoz ?

Repülőjegyek

  • Irodánk a helyfoglalásokat a kért igényeknek szerint végzi el.  A foglalásba az  utas nevek  meg kell, hogy  egyezzenek az  útlevélben szereplő nevekkel!   Legyenek szívesek ezért mindig , a  helyes, az útlevéllel megegyező neveket megadni  , illetve eltérés vagy változás esetén kérjük jelezzék azt haladéktalanul irodánknak.

 

  • 2006. november 6.-tól az EU repülőtereiről induló járatokon új biztonsági előírások alkalmazandók a kézipoggyászokra (tekintet nélkül a célállomásokra). Az új szabályok a folyadékokra helyeznek hangsúlyt, melyeket az utasok magukkal vihetnek a fedélzetre, illetve a kézipoggyász maximális méretére. Az új szabályokról kérjük kérje részletes tájékoztatónkat, vagy látogasson el a ferihegyi repülőtér honlapjára (www.bud.hu).

 

  • A légitársaságok maguk határozzák meg a repülőgépre felvihető poggyászok maximális méretét és súlyát. Az Önt utaztató légitársaság aktuális poggyász szabályozásáról kérjük érdeklődjön irodánkban vagy az adott légitársaság honlapján.

 

  • A repülőgépen a helyfoglalást irodánk nem tudja biztosítani és nem garantálható az összetartozó utasoknak az egymás melletti utazás a repülőgépen. Ezt a repülőtéren a check-in pultnál a jegykezelőnél kérheti.

 

  • Csoportos utazás esetén a repülőjegyek minden esetben turista osztályra szólnak. Külön kérésre, felár ellenében magasabb osztályra foglalás lehetséges.

 

  • A légitársaság hatáskörébe tartozó menetrendváltozásért, járatkésésért, járattörlésért, vagy a poggyász megrongálódásáért, késéséért, illetve eltűnéséért az adott légitársaság felelős a Nemzetközi IATA szabályoknak megfelelően.
  • Csecsemők (0-2 év) utazása esetén bizonyos légitársaságok minimális díjat, illetve repülőtéri illetéket számolnak fel, a csecsemőknek azonban ilyen esetekben sem jár külön hely a repülőn (szülők ölében utaznak).

 

Szállodák

  • Egyes szállodákban előfordulhat, hogy érkezéskor készpénz depozitot, vagy bankkártya biztosítékot kérnek a szállodák az utasoktól, melyet természetesen a vendég visszakap ha a szobát sértetlen állapotban adja vissza.

 

  • A szálláshelyek kategóriákba való sorolásaa mindenkori hivatalos, helyi országos kategóriáknak felel meg (a szálláshelyek neve melletti csillagok), mely az adott ország hivatalos standardja szerint alakul. A helyi besorolás nem minden esetben egyezik meg a nálunk megszokott kategória szempontokkal. A hazai és a helyi kategorizálás alapjául szolgáló felszereltségben, és szolgáltatásokban mutatkozó különbség az egyes szálláshelyek leírásából megállapítható, a szálláshely színvonalbeli összképének különbségéről pedig a szálláshelyek leírásánál található, a hazai besorolásból kiindulva elvégzett Tensi értékelés (Tensi kategória) ad tájékoztatást. A csillagok utáni „+” jelölés arra utal, hogy az adott szálláshely szolgáltatásai, felszereltsége többet nyújt, mint az előtte lévő csillagokkal megjelölt kategória.

 

  • Elő- ill. utószezonbana szállodán belüli bizonyos létesítmények és szolgáltatások (strand szervíz, étterem, szórakozási lehetőségek) nem mindig üzemelnek teljes mértékben.

 

  • Egyes szállodákban elő- ill. utószezonban lehetnek ifjúsági csoportok is, melyek esetenként zavarhatják a többi vendég nyugalmát.

 

  • A folyamatosan növekvő idegenforgalmi igények miatt a nyaralóövezetekben és a tengerparton akár főszezonban is  folyamatosan szálloda, étterem és egyéb építkezések folynak, amelyek megzavarhatják pihenésüket.

 

  • A szállodai szobákat a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően általában csak kb. 14:00 és 15:00 óra körül lehet elfoglalni és az elutazás napján kb. 10:00 és 11:00 óráig el kell hagyni. Az apartmanokat az érkezés napján a leírásban meghatározott időpontban lehet elfoglalni, késői érkezés esetén kérjük, hogy minden esetben és időben informálják a kulcsátadó helyet, illetve irodánk képviselőjét (telefonszám az úti okmányokban)! Késői érkezés esetén az apartmanoknál a kulcskiadás nem garantált.

 

  • A szálloda fekvésénél a főbejárat ill. a központi épület és a tengerpart, strand illetve a központ hozzávetőleges távolságát tüntetjük fel.

 

  • A 2 év alatti gyermekeknél (csecsemők) a helyszínen esetlegesen felmerülő költségek a vendégeket terhelik, és a helyszínen fizetendők (pld. bébi ágy, gyermekfelügyelet stb). 2 év feletti, de ingyenes szállást igénybe vevő gyermekek esetén néhány esetben a gyermek ellátásért a helyszínen az utasnak fizetnie kell.

 

  • 12 év alatti gyermek elhelyezése pótágyon a legtöbb szálláshelyen kedvezményes áron vehető igénybe. A gyermek életkorának megfelelő kedvezményes ár feltüntetése a Tensi katalógusban, illetve ajánlatokban a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően a meghatározott életkorig vehető igénybe, ha a gyermek már betöltötte a megadott életkort akkor nem (pld.: 2-12 éves korig, tehát 11,99 éves korig) Az gyermek életkorának meghatározásánál nem a megrendeléskor, hanem a szolgáltatások igénybevételének kezdetekor betöltött életkor az irányadó.

 

  • Előfordulhat, hogy a háziállatokat az étterembe, a közös helyiségekbe és a strandra nem lehet bevinni. A háziállatok külföldre való kivitelének feltételeiről kérje állatorvosa tanácsát!

 

  • A leírásokban említett parkolókban/mélygarázsokban előfordulhat (a szálloda telítettségétől függően), hogy csak korlátozott számban állnak parkolóhelyek rendelkezésre, ezért nem tudjuk garantálni a parkolóhelyeket. Azoknál a szállodáknál/apartmanoknál, amelyeknél saját parkoló van, szobánként/apartmanonként csak 1 parkoló hely vehető igénybe.

 

  • A főszezonban előfordulhatnak áram- és vízkimaradások. Az áramkimaradások elkerülésének érdekében kérjük, hogy egyszerre ne használjanak több elektromos eszközt (általában 3KW/apartman a terhelhetőség). Egyes szállodák fűtését és melegvízellátását napenergia felhasználásával oldják meg, ezért megtörténhet, hogy csak langyos víz van.

 

  • A legtöbb szálloda bárjában illetve a teraszon kb. éjfélig tánczenekarok játszanak, ami nagy nyüzsgéssel jár.

 

  • Az Európai Unió egyes országaiban a nyilvános helyeken tilos a dohányzás, ezért a szállodákban, éttermekben, bárokban és diszkókban is csak a kijelölt helyeken lehet dohányozni. Bővebb információ a nyilvános helyeken történő dohányzásról: http://hu.help-eu.com.


Szobák

 

  • Szoba, illetve apartman képek a Tensi katalógusokban: tájékoztató jellegűek, nem minden esetben egyezik meg a ténylegesen biztosított szoba képe a fotón szereplő szoba képével. Az esetlegesen megadott négyzetméter-adatok hozzávetőleges nagyságot jelölnek, a terasz és balkon meghatározása (azok nagysága miatt) országonként különböző.

 

  • Egyágyas szoba: olyan szállodai szobatípus, amelyet a szállodáktól egyágyas szobaáron, vagy egyágyas felár megfizetése esetén lehet lefoglalni. A nemzetközi szállodai gyakorlat szerint az egyágyas  elhelyezés történhet  egy, vagy akár több ágyas szobában  is, a szabad kapacitásától függően. Irodánk szívesen fogadja a társítási igényeket, de arra garanciát nem tud vállalni. Egyágyas elhelyezés esetén irodánk a felár megfizetésétől nem tud eltekinteni.

 

  • Pótágyak: általában inkább gyermekeknek ajánlott heverő vagy ágy, ami keskenyebb és rövidebb egy átlagos ágynál, és nem nyújtja egy normál ágy kényelmét. A pótágyakkal ellátott szobák sokszor ugyanakkora alapterületűek mint a normál kétágyas szobák így nem mindig nyújtják egy normál szoba kényelmét! A háromágyas vagy négyágyas szobák egylégteresek, esetenként kétágyas szobát jelentenek pótággyal, így nem olyan kényelmesek, mint a normál szobák. Egyes szálláshelyeken 2 felnőtt  + 2 gyermek elhelyezése esetén a 2 gyermek részére emeletes ágyat biztosítanak.

 

  • Apartmanok esetében a maximum létszám 2 év alatti csecsemő esetén sem léphető túl (ő is „teljes főnek” számít).

 

  • A szobabeosztás a lefoglalt szobatípuson belül mindig a szálloda/apartmanház részéről történik, erre vonatkozóan nekünk, mint utazásszervezőnek nincs befolyásunk (a kívánságokat szívesen továbbítjuk a szálloda felé, de ezek teljesítéséért garanciát nem tudunk vállalni).

 

  • A nem feláras szolgáltatásokért (pld. földszinti, vízhez közelebb eső vagy tengerre néző szoba stb.) felelősséget vállalni nem tudunk. A kívánságokat szívesen továbbítjuk a szálloda felé, de ezek teljesítéséért garanciát nem tudunk vállalni.

 

  • Tengerre/medencére néző szobák esetén a közvetlen tengerre/medencére való kilátást egyes esetekben természeti képződmények akadályozhatják.

 

  • A szobaszéf igénybe vételének feltételeit a szállodák határozzák meg. Még az all inclusive ellátást kínáló szállodák mindegyikében sem ingyenes a szobaszéf illetve a napi minibár feltöltés.

 

  • A stúdiók és apartmanok leírásánál a tűzhely, amennyiben külön jelzés nem utal rá, nem rendelkezik sütővel.

 

  • A szállodák légkondicionálása energiatakarékossági okokból néhol időszakos lehet, melyet a szállodában központilag szabályoznak.

 

  • Apartmanok foglalása esetén kérjük, hogy ha az elutazás utáni takarítást biztosítjuk Önöknek, akkor se hagyjanak maguk után mosatlan edényt és evőeszközt!

 

  • A fürdőszobák legtöbb esetben egybeépítettek a WC-vel, a zuhanyzó pedig néhány szálláshelyen zuhanytálca nélküli.

 

  • Az apartmanoknál a hűtőszekrény meglehetősen kis méretű, és mélyhűtő része általában ajtó nélküli, így nem alkalmas fagyasztott ételek tárolására.

 

  • Az apartmanok konyhai alapfelszereltsége szolid, csak a legalapvetőbb felszereléseket tartalmazza.

 

  • Az apartmanok felszereltsége eltér a szállodai szobák felszereltségétől, így legtöbb esetben az apartmanok felszereltségéhez nem tartozik szappan, tusfürdő, sampon, mosószer, mosogatószer, WC papír és törölköző, melyekről az utasoknak saját maguknak kell gondoskodniuk.


All inclusive

  • Az all inclusive ellátást kínáló szállodák esetében az all inclusive ellátás tartalma szállodánként különböző (beleértve a sportolási és wellness lehetőségeket is). Az all inclusive ellátás pontos részleteiről érdeklődjön utazási irodánkban, illetve a helyszínen a telepített idegenvezetőnél, vagy a szállodai szobákban elhelyezett tájékoztatókon. A szállodák fenntartják a jogot, hogy szezon közben is módosítsák az igénybe vehető szolgáltatások és termékek körét.

 

  • Az all inclusive szállodák esetében a főétkezéseket általában csak a szálloda által kijelölt és a szállodai tájékoztatókban publikált éttermekben lehet ingyenesen igénybe venni. A szállodák egyéb éttermeiben történő étkezésekhez a legtöbb esetben előzetes helyfoglalás illetve esetenként felár kifizetése szükséges.

 

  • Gyermek animáció: egyes szállodáknál csak megfelelő létszám esetén és nem minden nap szolgáltatják. Elő- és utószezonban ez a szolgáltatás nem minden esetben biztosított.

Étkezés

  • A félpanziós ellátás reggelit és vacsorát jelent. Ha csak külön nem jelezzük a vacsora ára csak az étkezést tartalmazza, az étkezéshez elfogyasztott italokért a legtöbb esetben fizetni kell.

 

  • A büfé-rendszerű étkezés választéka és minősége a szálloda kategóriájától és a helyi szokásoktól függ. A büfé asztaloknál esetenkénti sorbanállás előfordulhat!

 

  • Elő- és utószezonban, valamint a szállodák eseti döntése alapján egyes esetekben a büfé-rendszerben történő étkezést menüválasztásos helyettesítheti.

 

  • Egy foglaláson/szobán belül csak azonos ellátás foglalható!

 

  • 18 év alatti fiatalokat alkohollal nem szolgálnak ki (all inclusive ellátás esetén sem)!


Úszómedence és strand szervíz

  • A szállodák általában csak fürdésre alkalmas idő esetén üzemeltetik az úszómedencéket, illetve a több medencével rendelkező szálláshelyeken előfordulhat, hogy elő- és utószezonban nem mindegyik medence üzemel.

 

  • Azon országokban ahol a szállodák nem rendelkezhetnek saját partszakasszal a tengerparton található napágyakért és napernyőkért minden esetben fizetni kell, még akkor is ha a szálloda közvetlenül a tengerparton található.

 

 

Utazás előtt

Az Európai Unió tagállamaiba érvényes útlevéllel, vagy érvényes régi és új típusú személyi igazolvánnyal lehet utazni. Kiskorú magyar állampolgár csak érvényes útlevéllel utazhat külföldre, személyi igazolvánnyal nem. Az Európai Unión kívüli országokba, mint Grúzia és Törökország a beutazás feltétele a hazaérkezést követő még legalább 6 hónapig érvényes útlevél megléte. Beutazási szabályok országonként: www.kulugyminiszterium.hu.

 

top

Gyakran intézett kérdések

Kérdés beküldés

Kérem írja be az itt látható kódot a szövegmezőbe!
bottom